PS WEB SOLUTION ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΡΕΕΕΕ!!!!!: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

26-9-2012 TO TEΛΟΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ!!!

Share This To YourBlog.biz


«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους,
δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, 
γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους,
ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό,
δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,
αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου».
Μπρεχτ





«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους,
δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, 
γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους,
ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό,
δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,
αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου».
Μπρεχτ



Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Το Δάκρυ της Ελλάδας....

Share This To YourBlog.biz


    •  “Φίλοι και συνοδοιπόροι μου, να λυπάστε το έθνος που είναι γεμάτο πιστεύω αλλά κενό από θρησκεία.
    • Να λυπάστε το έθνος που φοράει ρούχα που δεν ύφανε, τρώει ψωμί που δεν θέρισε, και πίνει κρασί που δεν ρέει από δικά του πατητήρια.
    • Να λυπάστε το έθνος που ζητωκραυγάζει τον βίαιο άνθρωπο σαν ήρωα και θεωρεί γενναιόδωρο τον μεγαλοπρεπή κατακτητή.
    • Να λυπάστε το έθνος που περιφρονεί το πάθος στα όνειρά του, κι όμως υποτάσσεται σ’ αυτό μόλις ξυπνά.
    • Να λυπάστε το έθνος που δεν υψώνει τη φωνή του παρά μόνο σε νεκρώσιμη πομπή, δεν υπερηφανεύεται παρά μόνο μέσα στα συντρίμμια του, δεν εξεγείρετε παρά μόνο όταν βρεθεί με το λαιμό του ανάμεσα στο σπαθί και στο ξύλο.
    • Να λυπάστε το έθνος που ο κυβερνήτης του είναι αλεπού, ο φιλόσοφός του ταχυδακτυλουργός και η τέχνη του τέχνη του μπαλώματος και της μίμησης.
    • Να λυπάστε το έθνος που καλωσορίζει τον καινούριο του άρχοντα με σάλπιγγες και τον αποχαιρετά με κραυγές αποδοκιμασίας, μέχρι να υποδεχτεί τον καινούριο με τη συνοδεία σάλπιγγας και πάλι.
    • Να λυπάστε το έθνος που οι σοφοί του σώπασαν με τα χρόνια και οι δυνατοί του άντρες είναι ακόμα βρέφη.
    • Να λυπάστε το έθνος που έγινε κομμάτια και το κάθε του κομμάτι αυτοανακηρύσσεται έθνος”                                                                                   
                                          Χαλίλ Γκιμπράν (Λίβανος 1883 – Ν. Υόρκη 1923)                                                                       
                                                       από το βιβλίο «Στον κήπο του Προφήτη»






      •  “Φίλοι και συνοδοιπόροι μου, να λυπάστε το έθνος που είναι γεμάτο πιστεύω αλλά κενό από θρησκεία.
      • Να λυπάστε το έθνος που φοράει ρούχα που δεν ύφανε, τρώει ψωμί που δεν θέρισε, και πίνει κρασί που δεν ρέει από δικά του πατητήρια.
      • Να λυπάστε το έθνος που ζητωκραυγάζει τον βίαιο άνθρωπο σαν ήρωα και θεωρεί γενναιόδωρο τον μεγαλοπρεπή κατακτητή.
      • Να λυπάστε το έθνος που περιφρονεί το πάθος στα όνειρά του, κι όμως υποτάσσεται σ’ αυτό μόλις ξυπνά.
      • Να λυπάστε το έθνος που δεν υψώνει τη φωνή του παρά μόνο σε νεκρώσιμη πομπή, δεν υπερηφανεύεται παρά μόνο μέσα στα συντρίμμια του, δεν εξεγείρετε παρά μόνο όταν βρεθεί με το λαιμό του ανάμεσα στο σπαθί και στο ξύλο.
      • Να λυπάστε το έθνος που ο κυβερνήτης του είναι αλεπού, ο φιλόσοφός του ταχυδακτυλουργός και η τέχνη του τέχνη του μπαλώματος και της μίμησης.
      • Να λυπάστε το έθνος που καλωσορίζει τον καινούριο του άρχοντα με σάλπιγγες και τον αποχαιρετά με κραυγές αποδοκιμασίας, μέχρι να υποδεχτεί τον καινούριο με τη συνοδεία σάλπιγγας και πάλι.
      • Να λυπάστε το έθνος που οι σοφοί του σώπασαν με τα χρόνια και οι δυνατοί του άντρες είναι ακόμα βρέφη.
      • Να λυπάστε το έθνος που έγινε κομμάτια και το κάθε του κομμάτι αυτοανακηρύσσεται έθνος”                                                                                   
                                            Χαλίλ Γκιμπράν (Λίβανος 1883 – Ν. Υόρκη 1923)                                                                       
                                                         από το βιβλίο «Στον κήπο του Προφήτη»




      Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

      Το διακύβευμα ενός ταξιδευτή...

      Share This To YourBlog.biz

      Είναι μέρες που η σκέψεις σταματάνε.Η για να είμαι ακριβής ρέουν ακαθόριστα μέσα σε ωκεανούς αναμνήσεων και μελλοντικών εικόνων. Άλλοτε οι ωκεανοί της σκέψης είναι ήρεμοι, γαλαζοπράσινοι με τα σύννεφα ψηλά να σχηματίζουν παιχνιδιάρικα σχήματα και γλαρούς να βουτάνε με ορμή στα ήρεμα νερά ψάχνοντας το άτυχο ψαράκι στον αφρό. Άλλοτε οι ωκεανοί, φουρτουνιασμένοι, θυμωμένοι με τον ταξιδευτή των εικόνων,τον ανήσυχο και ατρόμητο βαρκάρη των ονείρων,που τολμά να ταξιδεύει στα αφρισμένα κύματα των στιγμών του ταξιδιού της ψυχής. Πάντα όμως το ταξίδι, όμορφο η βίαιο έχει σαν αποτέλεσμα την αναγνώριση των θέλω μας. Ένα ταξίδι,που τις μέρες δίχως σκέψεις είναι μαγικό και γυρνώντας πίσω,ο ταξιδευτης  αναγνωρίζει μέσω των εικόνων και των συναισθημάτων που προσέλαβε,τις βαθύτερες ανησυχίες ,τις βαθύτερες προσδοκίες  και τις αρχέγονες ανάγκες του.

      Είναι μέρες που η σκέψεις σταματάνε.Η για να είμαι ακριβής ρέουν ακαθόριστα μέσα σε ωκεανούς αναμνήσεων και μελλοντικών εικόνων. Άλλοτε οι ωκεανοί της σκέψης είναι ήρεμοι, γαλαζοπράσινοι με τα σύννεφα ψηλά να σχηματίζουν παιχνιδιάρικα σχήματα και γλαρούς να βουτάνε με ορμή στα ήρεμα νερά ψάχνοντας το άτυχο ψαράκι στον αφρό. Άλλοτε οι ωκεανοί, φουρτουνιασμένοι, θυμωμένοι με τον ταξιδευτή των εικόνων,τον ανήσυχο και ατρόμητο βαρκάρη των ονείρων,που τολμά να ταξιδεύει στα αφρισμένα κύματα των στιγμών του ταξιδιού της ψυχής. Πάντα όμως το ταξίδι, όμορφο η βίαιο έχει σαν αποτέλεσμα την αναγνώριση των θέλω μας. Ένα ταξίδι,που τις μέρες δίχως σκέψεις είναι μαγικό και γυρνώντας πίσω,ο ταξιδευτης  αναγνωρίζει μέσω των εικόνων και των συναισθημάτων που προσέλαβε,τις βαθύτερες ανησυχίες ,τις βαθύτερες προσδοκίες  και τις αρχέγονες ανάγκες του.

      Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

      Ατζέντα 21 και νεοφιλελευθερισμος. Έρευνα.

      Share This To YourBlog.biz

      Ατζέντα 21 είναι ένα αναλυτικό σχέδιο δράσης που πρέπει να ληφθει σε παγκόσμιο επίπεδο, εθνικό και τοπικό , από τους οργανισμούς του συστήματος των Ηνωμένων Εθνών, τις κυβερνήσεις, και σημαντικές ομάδες ανθρωπων σε κάθε περιοχή στην οποία ο άνθρωπος επιδρά στο περιβάλλον.


      Ατζέντα 21, η Διακήρυξη του Ρίο για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη, και η Δήλωση των αρχών για τη βιώσιμη διαχείριση των δασών εγκρίθηκε από περισσότερες από 178 κυβερνήσεις στη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη (UNCED) που πραγματοποιήθηκε στο Ρίο ντε Janerio, τη Βραζιλία,την περιοδο: 3 έως τις 14 Ιουνίου 1992.


      Ατζέντα 21 είναι ένα αναλυτικό σχέδιο δράσης που πρέπει να ληφθει σε παγκόσμιο επίπεδο, εθνικό και τοπικό , από τους οργανισμούς του συστήματος των Ηνωμένων Εθνών, τις κυβερνήσεις, και σημαντικές ομάδες ανθρωπων σε κάθε περιοχή στην οποία ο άνθρωπος επιδρά στο περιβάλλον.


      Ατζέντα 21, η Διακήρυξη του Ρίο για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη, και η Δήλωση των αρχών για τη βιώσιμη διαχείριση των δασών εγκρίθηκε από περισσότερες από 178 κυβερνήσεις στη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη (UNCED) που πραγματοποιήθηκε στο Ρίο ντε Janerio, τη Βραζιλία,την περιοδο: 3 έως τις 14 Ιουνίου 1992.

      Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

      ΕΠΙΣΤΟΛΗ Όλγας Γεριτσίδου. Αξίζει να την διαβάσετε

      Share This To YourBlog.biz

      Αγαπητοί μου συμΠολίτες και συνΑγωνιστές,
       
      Μόλις σας έστειλα με κρυφή κοινοποίηση, στην ίδια ακριβώς επικοινωνία που μόλις εστάλη στο γραφείο του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα επικοινωνία προς επίσπευση της ανταποκρίσεως τους στην προσφυγή που εκτός από τον ΔΠΔ της Χάγης είχε σταλεί ξεχωριστά και σύμφωνα με το τυπικό του δικού τους πρωτοκόλλου και σε αυτούς.

      Αγαπητοί μου συμΠολίτες και συνΑγωνιστές,
       
      Μόλις σας έστειλα με κρυφή κοινοποίηση, στην ίδια ακριβώς επικοινωνία που μόλις εστάλη στο γραφείο του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα επικοινωνία προς επίσπευση της ανταποκρίσεως τους στην προσφυγή που εκτός από τον ΔΠΔ της Χάγης είχε σταλεί ξεχωριστά και σύμφωνα με το τυπικό του δικού τους πρωτοκόλλου και σε αυτούς.

      Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

      Μην φοβάσαι να είσαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ....

      Share This To YourBlog.biz


      Από μικρο παιδί, είχα μια απέχθεια στην προσωπολατρία. Θεωρούσα και θεωρώ τον εαυτό μου ίσο απέναντι σε ίσους. Είμαι θιασώτης της λογικής του ότι όλοι είμαστε ίσοι αλλά δεν είμαστε ίδιοι.

      Έτσι λοιπόν και με αυτήν την προσωπική μου αντίληψη,δεν κατάλαβα ποτέ τον λόγο που πρέπει να πιστεύω πρόσωπα που αντικατοπτρίζουν την έννοια της εξουσίας. Θαύμασα πολλά πρόσωπα και εξακολουθώ να θαυμάζω πολλά πρόσωπα,απ'ολους τους χώρους, όλοι συνέβαλλαν στην διαμόρφωση της  αντίληψης μας.


      Η μοναδική ισως εξαίρεση της παραπάνω προσέγγισης  μου ακούει στο όνομα του Ιησού,που και εκεί μάλλον δεν είναι το πρόσωπο αυτό κάθε αυτό, αλλά ο λόγος του Θείου που ενσαρκώθηκε, κατά τον τρόπο σκέψης μου, μέσα σε ένα σώμα, οπότε δεν έχω την ικανότητα να αντιληφθώ τον φανατισμό και την προσωπολατρία που βιώνουν ορισμένοι άνθρωποι.

      Το μόνο που μπορώ να καταλάβω επικοινωνώντας με ανθρώπους οι οποίοι έχουν σαν οδηγό της ζωής τους κάποιο πρόσωπο και κυρίως κάποιο πολιτικό πρόσωπο, είναι πως αυτά τα άτομα δεν έχουν την απαραίτητη εκείνη κουλτούρα ώστε να εκτιμήσουν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΆ στην πλήρη της διάσταση.

      Δεν μπορούν να εκτιμήσουν την έννοια της απεραντοσύνης των επιλογών και των εσωτερικών ταξιδιών που έχει ένας ελεύθερος στην ψύχη και την σκέψη άνθρωπος και χρειάζονται καθοδηγητή ώστε να του υποδείξει τον δρόμο σκέψης.


      Η νοημοσύνη δεν μπορεί να μετρηθεί εκ των πραγμάτων με  επιστημονική μέθοδο και αυτό γιατί είναι σχετική με την οπτική που την προσεγγίζεις. Ένα καταπληκτικό πρακτικά μυαλό, μπορεί  να είναι δεσμευμένο σε συγκεκριμένους τρόπους σκέψεις και ένα ελεύθερο πνεύμα είναι πιθανό να μην μπορεί να βάλει το κάρο πίσω απ'το άλογο, συνεπώς το μόνο που μπορούμε να μετρήσουμε με επιστημονικά δεδομένα είναι η πρακτικότητα. Οπότε δεν προσπαθώ να αναλύσω την ευφυια,αλλά την ελευθεριά.


      Οι προσωπολατρες έχουν δεσμευμένη σκέψη και κατά συνεπεία έχουν μικρή φαντασία, αλλά ως γνωστών η φαντασία κάνει τον κόσμο να κινείται.Η πίστη σε ένα πρόσωπο το μονό που κάνει είναι να δεσμεύει τις προσωπικές αναζητήσεις και οράματα κάνοντας τον άνθρωπο αυτόν υπηρέτη των σκέψεων που προέρχονται από άλλους.

      Ποια  ανάγκη μπορεί να οδηγήσει έναν άνθρωπο στην υιοθέτηση σκέψεων και απόψεων χωρίς να γίνει συνδιαμορφωτής; Είναι τελείως διαφορετικό το να συνδιαμορφώνεις,να συμφωνείς και να συμπορεύεσαι με άλλους ανθρώπους και τελείως διαφορετικό να υπηρετείς σκέψεις άλλων ανθρώπων.

      Αυτή η ανάγκη που κάνει τους ανθρώπους να υπηρετούν σκέψεις άλλων εκτός του εαυτού τους είναι ο φόβος.


      Ο φόβος που προέρχεται κυρίως από την χαμηλή αυτοεκτίμηση και την ανασφάλεια που νιώθει ο άνθρωπος-υπηρέτης στο να δημιουργήσει προσωπική άποψη και ο φόβος του να χάσει τον αυτοέλεγχο του.Ο αυτοέλεγχος σε συνδυασμό με την ελευθεριά, μπορεί να ακούγεται οξύμωρο, αλλά αν το δούμε λίγο αναλυτικότερα,οι νομοί και οι θεσμοί δημιουργήθηκαν και υπηρετούνται ακριβώς για αυτόν τον λόγo.


      Γιατί είμαστε ανίκανοι να πράξουμε το σωστό και να παράξουμε μια σκέψη η οποία θα είναι αρμονική με τις σκέψεις των γύρω μας, οπότε δημιουργήσαμε κανόνες που υπηρετούμε, φοβούμενοι την αδυναμία μας να εφαρμόσουμε χωρίς δεσμεύσεις το σωστό. Κατά συνέπεια, ένας άνθρωπος που υπηρετεί πρόσωπα και δεν μπορεί να παράξει ιδέες είναι ένα άτομο φοβισμένο και μοναχικό κατά βάθος,που χρειάζεται να ενταχθεί σε ένα σύνολο,υπηρετώντας μια ιδέα ενός προσώπου και αυτό περιορίζει την φαντασία του ανθρώπου- υπηρέτη, που έχει ως αποτέλεσμα την στασιμότητα του κόσμου.Η εξέλιξη του ανθρώπου συνέβη επειδή έγινε μια έκρηξη ιδεών από πολλούς ανθρώπους που τις συνέθεσαν και αρνήθηκαν να ακολουθήσουν ο ένας την ιδέα του άλλου, παρά προσέθεταν ο ένας την ιδέα του επάνω στην ιδέα του άλλου.


      Το ότι βιώνουμε στις μέρες μας αυτόν τον ζόφο, είναι αποτέλεσμα της στάσιμης φαντασίας και τυφλής υπακοής σε πρόσωπα και θεσμούς που δημιουργήθηκαν από το αίσθημα του φόβου. Δώσαμε πολύ μεγάλη δύναμη σε πρόσωπα που στείρα από φαντασία και όραμα, δημιούργησαν ένα πλαίσιο που βόλευε συγκεκριμένες καταστάσεις και περιοριστήκαμε σε αυτό το πλαίσιο γιατί αρνηθήκαμε την προσωπική μας ελευθεριά παραχωρώντας το προσωπικό μας όραμα  σε "ιδικούς". 


      Δημιουργήσαμε από τον φόβο μας για ελευθεριά, έννοιες και όρους, που μας δημιουργούν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας και υποσυνείδητα την σπουδαιότερη αξία της ελευθερίας την ορίσαμε ως κάτι επικίνδυνο. Εκπαιδευόμαστε από την μέρα που γεννιόμαστε στο να γίνουμε καταναλωτές απεμπολώντας τον τίτλο του ανθρώπου. Έχουμε πάθει ως κοινωνία το σύνδρομο του ιδρυματισμού και αρνούμαστε να βγούμε και πάλι στο φως της ζωής από την ανασφάλεια που μας διακατέχει ως άτομα που τεχνηέντως μας "φύτεψαν", καταστρέφοντας σταδιακά το συλλογικό ασυνείδητο και στην θέση των αρχετύπων τοποθέτησαν  κανόνες και νόμους. Έχουμε μετατραπεί σε αγέλη που φοβόμαστε να αποκοπούμε από το κοπάδι μην τυχών και πέσουμε στα δόντια κάποιου φανταστικού λύκου που δημιούργησαν τα πρόσωπα που ορίσαμε ως ειδήμονες οδηγούς".Ας σπάσουμε τις αλυσίδες του "πρέπει" και ας συμπορευθούμε με  τον κανόνα του δημιουργικού θέλω...



      Από μικρο παιδί, είχα μια απέχθεια στην προσωπολατρία. Θεωρούσα και θεωρώ τον εαυτό μου ίσο απέναντι σε ίσους. Είμαι θιασώτης της λογικής του ότι όλοι είμαστε ίσοι αλλά δεν είμαστε ίδιοι.

      Έτσι λοιπόν και με αυτήν την προσωπική μου αντίληψη,δεν κατάλαβα ποτέ τον λόγο που πρέπει να πιστεύω πρόσωπα που αντικατοπτρίζουν την έννοια της εξουσίας. Θαύμασα πολλά πρόσωπα και εξακολουθώ να θαυμάζω πολλά πρόσωπα,απ'ολους τους χώρους, όλοι συνέβαλλαν στην διαμόρφωση της  αντίληψης μας.


      Η μοναδική ισως εξαίρεση της παραπάνω προσέγγισης  μου ακούει στο όνομα του Ιησού,που και εκεί μάλλον δεν είναι το πρόσωπο αυτό κάθε αυτό, αλλά ο λόγος του Θείου που ενσαρκώθηκε, κατά τον τρόπο σκέψης μου, μέσα σε ένα σώμα, οπότε δεν έχω την ικανότητα να αντιληφθώ τον φανατισμό και την προσωπολατρία που βιώνουν ορισμένοι άνθρωποι.

      Το μόνο που μπορώ να καταλάβω επικοινωνώντας με ανθρώπους οι οποίοι έχουν σαν οδηγό της ζωής τους κάποιο πρόσωπο και κυρίως κάποιο πολιτικό πρόσωπο, είναι πως αυτά τα άτομα δεν έχουν την απαραίτητη εκείνη κουλτούρα ώστε να εκτιμήσουν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΆ στην πλήρη της διάσταση.

      Δεν μπορούν να εκτιμήσουν την έννοια της απεραντοσύνης των επιλογών και των εσωτερικών ταξιδιών που έχει ένας ελεύθερος στην ψύχη και την σκέψη άνθρωπος και χρειάζονται καθοδηγητή ώστε να του υποδείξει τον δρόμο σκέψης.


      Η νοημοσύνη δεν μπορεί να μετρηθεί εκ των πραγμάτων με  επιστημονική μέθοδο και αυτό γιατί είναι σχετική με την οπτική που την προσεγγίζεις. Ένα καταπληκτικό πρακτικά μυαλό, μπορεί  να είναι δεσμευμένο σε συγκεκριμένους τρόπους σκέψεις και ένα ελεύθερο πνεύμα είναι πιθανό να μην μπορεί να βάλει το κάρο πίσω απ'το άλογο, συνεπώς το μόνο που μπορούμε να μετρήσουμε με επιστημονικά δεδομένα είναι η πρακτικότητα. Οπότε δεν προσπαθώ να αναλύσω την ευφυια,αλλά την ελευθεριά.


      Οι προσωπολατρες έχουν δεσμευμένη σκέψη και κατά συνεπεία έχουν μικρή φαντασία, αλλά ως γνωστών η φαντασία κάνει τον κόσμο να κινείται.Η πίστη σε ένα πρόσωπο το μονό που κάνει είναι να δεσμεύει τις προσωπικές αναζητήσεις και οράματα κάνοντας τον άνθρωπο αυτόν υπηρέτη των σκέψεων που προέρχονται από άλλους.

      Ποια  ανάγκη μπορεί να οδηγήσει έναν άνθρωπο στην υιοθέτηση σκέψεων και απόψεων χωρίς να γίνει συνδιαμορφωτής; Είναι τελείως διαφορετικό το να συνδιαμορφώνεις,να συμφωνείς και να συμπορεύεσαι με άλλους ανθρώπους και τελείως διαφορετικό να υπηρετείς σκέψεις άλλων ανθρώπων.

      Αυτή η ανάγκη που κάνει τους ανθρώπους να υπηρετούν σκέψεις άλλων εκτός του εαυτού τους είναι ο φόβος.


      Ο φόβος που προέρχεται κυρίως από την χαμηλή αυτοεκτίμηση και την ανασφάλεια που νιώθει ο άνθρωπος-υπηρέτης στο να δημιουργήσει προσωπική άποψη και ο φόβος του να χάσει τον αυτοέλεγχο του.Ο αυτοέλεγχος σε συνδυασμό με την ελευθεριά, μπορεί να ακούγεται οξύμωρο, αλλά αν το δούμε λίγο αναλυτικότερα,οι νομοί και οι θεσμοί δημιουργήθηκαν και υπηρετούνται ακριβώς για αυτόν τον λόγo.


      Γιατί είμαστε ανίκανοι να πράξουμε το σωστό και να παράξουμε μια σκέψη η οποία θα είναι αρμονική με τις σκέψεις των γύρω μας, οπότε δημιουργήσαμε κανόνες που υπηρετούμε, φοβούμενοι την αδυναμία μας να εφαρμόσουμε χωρίς δεσμεύσεις το σωστό. Κατά συνέπεια, ένας άνθρωπος που υπηρετεί πρόσωπα και δεν μπορεί να παράξει ιδέες είναι ένα άτομο φοβισμένο και μοναχικό κατά βάθος,που χρειάζεται να ενταχθεί σε ένα σύνολο,υπηρετώντας μια ιδέα ενός προσώπου και αυτό περιορίζει την φαντασία του ανθρώπου- υπηρέτη, που έχει ως αποτέλεσμα την στασιμότητα του κόσμου.Η εξέλιξη του ανθρώπου συνέβη επειδή έγινε μια έκρηξη ιδεών από πολλούς ανθρώπους που τις συνέθεσαν και αρνήθηκαν να ακολουθήσουν ο ένας την ιδέα του άλλου, παρά προσέθεταν ο ένας την ιδέα του επάνω στην ιδέα του άλλου.


      Το ότι βιώνουμε στις μέρες μας αυτόν τον ζόφο, είναι αποτέλεσμα της στάσιμης φαντασίας και τυφλής υπακοής σε πρόσωπα και θεσμούς που δημιουργήθηκαν από το αίσθημα του φόβου. Δώσαμε πολύ μεγάλη δύναμη σε πρόσωπα που στείρα από φαντασία και όραμα, δημιούργησαν ένα πλαίσιο που βόλευε συγκεκριμένες καταστάσεις και περιοριστήκαμε σε αυτό το πλαίσιο γιατί αρνηθήκαμε την προσωπική μας ελευθεριά παραχωρώντας το προσωπικό μας όραμα  σε "ιδικούς". 


      Δημιουργήσαμε από τον φόβο μας για ελευθεριά, έννοιες και όρους, που μας δημιουργούν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας και υποσυνείδητα την σπουδαιότερη αξία της ελευθερίας την ορίσαμε ως κάτι επικίνδυνο. Εκπαιδευόμαστε από την μέρα που γεννιόμαστε στο να γίνουμε καταναλωτές απεμπολώντας τον τίτλο του ανθρώπου. Έχουμε πάθει ως κοινωνία το σύνδρομο του ιδρυματισμού και αρνούμαστε να βγούμε και πάλι στο φως της ζωής από την ανασφάλεια που μας διακατέχει ως άτομα που τεχνηέντως μας "φύτεψαν", καταστρέφοντας σταδιακά το συλλογικό ασυνείδητο και στην θέση των αρχετύπων τοποθέτησαν  κανόνες και νόμους. Έχουμε μετατραπεί σε αγέλη που φοβόμαστε να αποκοπούμε από το κοπάδι μην τυχών και πέσουμε στα δόντια κάποιου φανταστικού λύκου που δημιούργησαν τα πρόσωπα που ορίσαμε ως ειδήμονες οδηγούς".Ας σπάσουμε τις αλυσίδες του "πρέπει" και ας συμπορευθούμε με  τον κανόνα του δημιουργικού θέλω...


      Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

      Eponymous - ΙΧΩΡ (κι αν κοιμήθηκε ξανά ο θεός )

      Share This To YourBlog.biz
      Νικος Τερζης, από τους λίγους καλλιτέχνες που έχουν στρέψει το βλέμμα τους από την απατηλή λάμψη της ματαιοδοξίας, προτιμώντας την ουσία ,μαχόμενος κόντρα στο φασιστικό μόρφωμα που επιβάλλεται σε όλους μας! Ζωντανό Παράδειγμα για όλους τους καλλιτέχνες που έχουν χρέος να πολιτικοποιηθούν,να ενεργοποιηθούν κοινωνικά και με την δύναμη της προβολής που έχουν στα χέρια τους να αφυπνίσουν τους εναπομείναντες υπνωτισμένους συνανθρώπους μας! Νίκο σε ευχαριστώ σαν συμπατριώτης σου για τον καθαρό και πατριωτικό αγώνα για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ!
      Νικος Τερζης, από τους λίγους καλλιτέχνες που έχουν στρέψει το βλέμμα τους από την απατηλή λάμψη της ματαιοδοξίας, προτιμώντας την ουσία ,μαχόμενος κόντρα στο φασιστικό μόρφωμα που επιβάλλεται σε όλους μας! Ζωντανό Παράδειγμα για όλους τους καλλιτέχνες που έχουν χρέος να πολιτικοποιηθούν,να ενεργοποιηθούν κοινωνικά και με την δύναμη της προβολής που έχουν στα χέρια τους να αφυπνίσουν τους εναπομείναντες υπνωτισμένους συνανθρώπους μας! Νίκο σε ευχαριστώ σαν συμπατριώτης σου για τον καθαρό και πατριωτικό αγώνα για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ!

      ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Της ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ εκπαιδευτικού Χαράς Νικοπούλου

      Share This To YourBlog.biz

      Της ηρωικής ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ εκπαιδευτικού Χαράς Νικοπούλου


      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ
      ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

      Της ηρωικής ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ εκπαιδευτικού Χαράς Νικοπούλου


      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ
      ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

      Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

      Ο Λύκος και ο Σκύλος

      Share This To YourBlog.biz

      Στο μεγάλο δάσος είχε πέσει μεγάλη πείνα. Τα άγρια ζώα – οι
      αρκούδες, οι λύκοι και οι αλεπούδες – δεν εύρισκαν τίποτε να βάλουν στο στόμα τους.


      Ένας λύκος, αφού γύρισε όλο το δάσος χωρίς να βρει ούτε έναν


      ποντικό για να ξεγελάσει το στομάχι του, που τον πονούσε από την 
      πείνα, αποφάσισε να βγει στον κάμπο, μήπως σταθεί τυχερός και βρει 
      κανένα μικρό ζώο.

      Στο μεγάλο δάσος είχε πέσει μεγάλη πείνα. Τα άγρια ζώα – οι
      αρκούδες, οι λύκοι και οι αλεπούδες – δεν εύρισκαν τίποτε να βάλουν στο στόμα τους.


      Ένας λύκος, αφού γύρισε όλο το δάσος χωρίς να βρει ούτε έναν


      ποντικό για να ξεγελάσει το στομάχι του, που τον πονούσε από την 
      πείνα, αποφάσισε να βγει στον κάμπο, μήπως σταθεί τυχερός και βρει 
      κανένα μικρό ζώο.

      Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

      ΛΕΥΤΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ

      Share This To YourBlog.biz



















      Προσευχή του Θοδωρή Κολοκοτρώνη στην Παναγιά στο Χρυσοβίτσι


      «Έκατσα που εσκαπέτισαν με τα μπαϊράκια τους απεκατέβηκα κάτω. Ήταν μιά εκκλησία εις τον δρόμον, η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς… Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ’ ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, ήδηξα στο άλογό μου και έφυγα. Σε λίγο μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. – Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης. Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι. – Ας μη είναι κανείς αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλληκάρια…Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρη πίσω την υπογραφή του».


      Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.



















      Προσευχή του Θοδωρή Κολοκοτρώνη στην Παναγιά στο Χρυσοβίτσι


      «Έκατσα που εσκαπέτισαν με τα μπαϊράκια τους απεκατέβηκα κάτω. Ήταν μιά εκκλησία εις τον δρόμον, η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς… Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ’ ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, ήδηξα στο άλογό μου και έφυγα. Σε λίγο μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. – Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης. Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι. – Ας μη είναι κανείς αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλληκάρια…Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρη πίσω την υπογραφή του».


      Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.

      Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

      Ελευθερία...

      Share This To YourBlog.biz

      Η ελευθερία είναι, για έναν άνθρωπο, η δυνατότητά του να δρα κατά βούληση. Η καθολική ελευθερία, με τα σημερινά δεδομένα, είναι το σωρευτικό αποτέλεσμα της ατομικής, της κοινωνικής και της πολιτικής ελευθερίας.




      Η ελευθερία είναι, για έναν άνθρωπο, η δυνατότητά του να δρα κατά βούληση. Η καθολική ελευθερία, με τα σημερινά δεδομένα, είναι το σωρευτικό αποτέλεσμα της ατομικής, της κοινωνικής και της πολιτικής ελευθερίας.



      Τρίτη 24 Απριλίου 2012

      Μπράβο ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΣ!

      Share This To YourBlog.biz

      Ένα εξαιρετικό video κάνει τις τελευταίες ώρες το γύρο του διαδικτύου και συγκινεί. Η ηθοποιός Κατερίνα Μουτσάτσου φωνάζει "Είμαι Ελληνίδα" και στέλνει το μήνυμα του τι πραγματικά είναι Ελλάδα σε όλο τον κόσμο.
      Δείτε το υπέροχο video που ετοίμασε και εξηγεί τι σημαίνει "Ελλάδα" και "Έλληνας".

      Ένα εξαιρετικό video κάνει τις τελευταίες ώρες το γύρο του διαδικτύου και συγκινεί. Η ηθοποιός Κατερίνα Μουτσάτσου φωνάζει "Είμαι Ελληνίδα" και στέλνει το μήνυμα του τι πραγματικά είναι Ελλάδα σε όλο τον κόσμο.
      Δείτε το υπέροχο video που ετοίμασε και εξηγεί τι σημαίνει "Ελλάδα" και "Έλληνας".

      Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

      ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ

      Share This To YourBlog.biz


      Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου


      Αυτή την εβδομάδα η απανταχού Ορθοδοξία βιώνει την Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών του Κυρίου Ιησού Χριστού ο οποίος ως άνθρωπος ανέλαβε την ευθύνη για όλες τις αμαρτίες των ανθρώπων και απετέλεσε την αιτία για την σωτηρία των ανθρώπων. Τα γεγονότα που βιώνονται στους Ιερούς Ναούς την Μεγάλη Εβδομάδα είναι τα κοσμοσωτήρια για τον άνθρωπο. Στο τέλος αυτής της Μεγάλης Εβδομάδος, την Μεγάλη Παρασκευή έχουμε την Κορύφωση του Θείου δράματος όπου τελείται
      η «Ακολουθία των Παθών» και θυμόμαστε τα φρικτά Πάθη του Θεού μας.


      Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου


      Αυτή την εβδομάδα η απανταχού Ορθοδοξία βιώνει την Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών του Κυρίου Ιησού Χριστού ο οποίος ως άνθρωπος ανέλαβε την ευθύνη για όλες τις αμαρτίες των ανθρώπων και απετέλεσε την αιτία για την σωτηρία των ανθρώπων. Τα γεγονότα που βιώνονται στους Ιερούς Ναούς την Μεγάλη Εβδομάδα είναι τα κοσμοσωτήρια για τον άνθρωπο. Στο τέλος αυτής της Μεγάλης Εβδομάδος, την Μεγάλη Παρασκευή έχουμε την Κορύφωση του Θείου δράματος όπου τελείται
      η «Ακολουθία των Παθών» και θυμόμαστε τα φρικτά Πάθη του Θεού μας.

      Τρίτη 10 Απριλίου 2012

      Σαν σήμερα έγινε η έξοδος του Μεσολογγίου

      Share This To YourBlog.biz

      Τρία χρόνια μετά την αποτυχημένη απόπειρα κατάληψης του Μεσολογγίου από τους Κιουταχή και Ομέρ Βρυώνη, ο Σουλτάνος επανήλθε με νέο σχέδιο. Ανέθεσε και πάλι στον νικητή της Μάχης του Πέτα, Κιουταχή, να καταλάβει την πόλη, συνδυάζοντας αυτή τη φορά την επιχείρηση με την εκστρατεία του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο. Με μια πανίσχυρη στρατιά 20.000 ανδρών, ο Κιουταχής ξεκίνησε από τα Τρίκαλα στα τέλη Φεβρουαρίου του 1825 και στις 15 Απριλίου 1825 έφθασε προ του Μεσολογγίου.


      Τρία χρόνια μετά την αποτυχημένη απόπειρα κατάληψης του Μεσολογγίου από τους Κιουταχή και Ομέρ Βρυώνη, ο Σουλτάνος επανήλθε με νέο σχέδιο. Ανέθεσε και πάλι στον νικητή της Μάχης του Πέτα, Κιουταχή, να καταλάβει την πόλη, συνδυάζοντας αυτή τη φορά την επιχείρηση με την εκστρατεία του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο. Με μια πανίσχυρη στρατιά 20.000 ανδρών, ο Κιουταχής ξεκίνησε από τα Τρίκαλα στα τέλη Φεβρουαρίου του 1825 και στις 15 Απριλίου 1825 έφθασε προ του Μεσολογγίου.

      Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

      Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ως άσκηση ετοιμότητας

      Share This To YourBlog.biz


      Σήμερα είναι η μέρα της γης. Ώρα της γης ίσως;; Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Κάνοντας την καθημερινή μου ηλεκτρονική βόλτα στα blogs/sites στο twitter και αλλού, προσπαθώντας να αλιεύσω σημαντικές ειδησεις που περνάνε στα "ψιλα"απο τα έγκριτα και καθ'όλα αξιόπιστα ΜΜΕ, παρατηρώ μια απίστευτη προώθηση και ένα άνευ προηγούμενου, προμοταρισμα για την ώρα της ΓΗΣ.



      Σήμερα είναι η μέρα της γης. Ώρα της γης ίσως;; Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Κάνοντας την καθημερινή μου ηλεκτρονική βόλτα στα blogs/sites στο twitter και αλλού, προσπαθώντας να αλιεύσω σημαντικές ειδησεις που περνάνε στα "ψιλα"απο τα έγκριτα και καθ'όλα αξιόπιστα ΜΜΕ, παρατηρώ μια απίστευτη προώθηση και ένα άνευ προηγούμενου, προμοταρισμα για την ώρα της ΓΗΣ.

      Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

      Πληροφορίες για ιστορικό άνοιγμα Καμμενου

      Share This To YourBlog.biz


      Σύμφωνα με πληροφορίες οι οποίες αν επιβεβαιωθούν θα γκρεμίσουν διαπαντός τα στερεότυπα και θα αποδείξουν εμπράκτως οτι οσοι γυρεύουν την ελευθεριά και αγαπούν την πατρίδα και τον λαό δεν ενδιαφέρονται για οφίτσια ματαιόδοξες καρέκλες και δεν έχουν ιδεοληψίες ,



      Σύμφωνα με πληροφορίες οι οποίες αν επιβεβαιωθούν θα γκρεμίσουν διαπαντός τα στερεότυπα και θα αποδείξουν εμπράκτως οτι οσοι γυρεύουν την ελευθεριά και αγαπούν την πατρίδα και τον λαό δεν ενδιαφέρονται για οφίτσια ματαιόδοξες καρέκλες και δεν έχουν ιδεοληψίες ,

      Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

      Ύμνος εις την ΕΛΕΥΘΕΡΙΆ

      Share This To YourBlog.biz
      Ελληνες, σήμερα οι μάσκες έπεσαν, σήμερα οι εξουσιαστές ξεκαθάρισαν τις προθέσεις τους.Απο σήμερα ας αφήσουμε την υπέρτατη αξία της ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ να γίνει οδηγός μας και ας υπερασπιστούμε με κάθε κόστος θέτοντας την ψύχη και την καρδιά μας στην υπηρεσία της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ,που μοναδικό σκοπό ύπαρξης στον πλανήτη έχει να θυμίζει σε όλους οτι                                                                        


                                Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΆ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΊΝΑΙ ΣΥΝΏΝΥΜΑ! 

      Ελληνες, σήμερα οι μάσκες έπεσαν, σήμερα οι εξουσιαστές ξεκαθάρισαν τις προθέσεις τους.Απο σήμερα ας αφήσουμε την υπέρτατη αξία της ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ να γίνει οδηγός μας και ας υπερασπιστούμε με κάθε κόστος θέτοντας την ψύχη και την καρδιά μας στην υπηρεσία της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ,που μοναδικό σκοπό ύπαρξης στον πλανήτη έχει να θυμίζει σε όλους οτι                                                                        


                                Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΆ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΊΝΑΙ ΣΥΝΏΝΥΜΑ! 

      Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

      Στρατόπεδα προσφύγων και Αστυνομοκρατία. Έχουμε καταλάβει που πάμε;

      Share This To YourBlog.biz

















      Θα προσπαθήσω να περιγράψω μια σκέψη που έκανα με βάση την σημερινή τρομοκρατική από δυνάμεις ασφαλείας της κυβέρνησης, εικόνα της Αθήνας και με την είδηση που θέλει να ετοιμάζεται το πρώτο από τα πολλά στρατόπεδο συγκέντρωσης λαθρομεταναστών στην Κοζάνη, κάτι που επικροτεί και η Ε.Ε.


















      Θα προσπαθήσω να περιγράψω μια σκέψη που έκανα με βάση την σημερινή τρομοκρατική από δυνάμεις ασφαλείας της κυβέρνησης, εικόνα της Αθήνας και με την είδηση που θέλει να ετοιμάζεται το πρώτο από τα πολλά στρατόπεδο συγκέντρωσης λαθρομεταναστών στην Κοζάνη, κάτι που επικροτεί και η Ε.Ε.