"Αν η Ελλάδα φύγει απο το ευρώ, σύντομα θα υπάρξουν και άλλες χώρες που θα την ακολουθήσουν προκαλώντας ντόμινο αποχωρήσεων και αυτό θα προκαλέσει την διάσπαση της ευρωζώνης και την κατάρρευση του ευρώ."
ΔΟΥΒΛΙΝΟ II:Ο επικεφαλής των ενταξιακών διαπραγματεύσεων Βρυξελλών-Άγκυρας, Εγκεμέν Μπαγίς, ξεκαθάρισε:«Αρνούμεθα να γίνουμε ο μεγαλύτερος καταυλισμός προσφύγων του κόσμου. Θέλουν για γείτονα, ένα πλήρες κράτος-μέλος της ΕΕ ή μία χώρα με δυσκολίες που είναι σε θέση να μεταδώσει τις δυσκολίες στην ευρύτερη περιοχή;».
Η εφαρμογή της «Συνθήκης του Δουβλίνου ΙΙ» της ΕΕ, προβλέπει την επιστροφή των παρανόμων μεταναστών, στην χώρα εισόδου τους, που δυστυχώς σε συντριπτικό ποσοστό είναι η Ελλάδα...
Ποση αλήθεια έχουν τα σενάρια καταστροφής της χωράς μας σε περίπτωση οικειοθελούς εξόδου απο το ευρώ και επιστροφής μας σε εθνικό νόμισμα;
Κανενας μας δεν ξέρει τι θα συμβεί σε περίπτωση επιστροφής της Ελλάδας σε εθνικό νόμισμα,το μονό που έχουμε ως δεδομένο, είναι οτι το 2001 πριν την ένταξη της χωράς στην ευρωζώνη δεν ζούσαμε σε σπηλιές και δεν είχαμε εισβολή εξωγήινων όπως διαφορά τρομοκρατικά σενάρια μας λένε σήμερα οτι θα συμβεί.
Το μονό που μπορούμε να κάνουμε είναι να υποθέτουμε ανιχνεύοντας τις διαφορές δηλώσεις των αξιωματούχων της Ε.Ε. και κυρίως των Γερμανών αξιωματούχων για το τι θα ακολουθήσει μια ενδεχομένη έξοδο μας.
"Αν η Ελλάδα φύγει απο το ευρώ, σύντομα θα υπάρξουν και άλλες χώρες που θα την ακολουθήσουν προκαλώντας ντόμινο αποχωρήσεων και αυτό θα προκαλέσει την διάσπαση της ευρωζώνης και την κατάρρευση του ευρώ."
ΔΟΥΒΛΙΝΟ II:Ο επικεφαλής των ενταξιακών διαπραγματεύσεων Βρυξελλών-Άγκυρας, Εγκεμέν Μπαγίς, ξεκαθάρισε:«Αρνούμεθα να γίνουμε ο μεγαλύτερος καταυλισμός προσφύγων του κόσμου. Θέλουν για γείτονα, ένα πλήρες κράτος-μέλος της ΕΕ ή μία χώρα με δυσκολίες που είναι σε θέση να μεταδώσει τις δυσκολίες στην ευρύτερη περιοχή;».
Η εφαρμογή της «Συνθήκης του Δουβλίνου ΙΙ» της ΕΕ, προβλέπει την επιστροφή των παρανόμων μεταναστών, στην χώρα εισόδου τους, που δυστυχώς σε συντριπτικό ποσοστό είναι η Ελλάδα...
Ποση αλήθεια έχουν τα σενάρια καταστροφής της χωράς μας σε περίπτωση οικειοθελούς εξόδου απο το ευρώ και επιστροφής μας σε εθνικό νόμισμα;
Κανενας μας δεν ξέρει τι θα συμβεί σε περίπτωση επιστροφής της Ελλάδας σε εθνικό νόμισμα,το μονό που έχουμε ως δεδομένο, είναι οτι το 2001 πριν την ένταξη της χωράς στην ευρωζώνη δεν ζούσαμε σε σπηλιές και δεν είχαμε εισβολή εξωγήινων όπως διαφορά τρομοκρατικά σενάρια μας λένε σήμερα οτι θα συμβεί.
Το μονό που μπορούμε να κάνουμε είναι να υποθέτουμε ανιχνεύοντας τις διαφορές δηλώσεις των αξιωματούχων της Ε.Ε. και κυρίως των Γερμανών αξιωματούχων για το τι θα ακολουθήσει μια ενδεχομένη έξοδο μας.










