Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής «Ελλήνων Πολιτείας»
egerssi@otenet.gr
www.apostoloupanos.gr
Ιανουαρίου 2015,
Μετά το εκλογικό αποτέλεσμα της Κυριακής της 25ης
σχηματίστηκε κυβέρνηση με τον ΣΥΡΙΖΑ και τους “Ανεξάρτητους Έλληνες”.
Έμελλε λοιπόν στον Πάνο Καμμένο, Πρόεδρο των ΑΝ.ΕΛ. να αναλάβει το
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας σε μια πολύ θλιβερή ημέρα για τις Ένοπλες Δυνάμεις της
Πατρίδας μας. Η οποία θρηνεί δυο υπερασπιστές της. Τους σμηναγούς Παναγιώτη
Λάσκαρη και Αθανάσιο Ζάγκα που έχασαν τη ζωή τους στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας,
όταν κατά τη διάρκεια άσκησης του ΝΑΤΟ, συνετρίβη το διθέσιο ελληνικό F-16.
Κρατούμε και οφείλουμε να επισημάνουμε από την τελετή παράδοσης του
Υπουργείου στον Πάνο Καμμένο, το παρακάτω απόσπασμα από όσα είπε ο
Πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ.: «...Με σεβασμό στους πεσόντες ήρωες και προσευχόμενοι
στην “Υπερμάχω Στρατηγώ” στους προστάτες των Ενόπλων Δυνάμεων και
υποκλινόμενοι στις Σημαίες των Όπλων θα συνεχίσουμε. Θέλω να σας
διαβεβαιώσω ότι θα κάνουμε τα πάντα για να διευκολύνουμε το έργο σας για
την προάσπιση της εδαφικής ακεραιότητας...».
Άλλωστε, η θωράκιση της Άμυνας της Πατρίδος μας είναι υποχρέωση της
εκάστοτε κυβερνήσεως προς τη χώρα και το λαό της! Δυστυχώς όμως, αυτή την
υποχρέωση δεν θα έλεγα πως αισθάνθηκε ως αναγκαία η δικομματική Μνημονιακή
κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου. Δεν αισθάνθηκε ποτέ τις τεράστιες ευθύνες της
απέναντι στον Ελληνικό λαό, μη αντιλαμβανόμενη επιπρόσθετα τις ραγδαίες
εξελίξεις στη «γειτονιά» μας, εγκλωβισμένη στη δύνη των Μνημονίων και της
απόλυτης υποταγής της στην πολιτική της ΕΕ.
Και προφανώς πως ήταν δυνατόν να πράξει τα δέοντα, από τη στιγμή που το
πλέον αμφιλεγόμενο πολιτικό πρόσωπο, μετείχε αυτής της κυβερνήσεως; Ήταν
δυνατόν ο Αντώνης Σαμαράς να βάλει τα χεράκια του και να βγάλει τα ματάκια του;
Ήταν δυνατόν να διερευνήσει τις πολιτικές αλλά και τις ποινικές ευθύνες του
Ευάγγελου Βενιζέλου για το σκάνδαλο Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, από τη στιγμή που
ήταν το στήριγμα επί δυόμιση χρόνια της Πρωθυπουργίας του;
Έτσι, θα πρέπει σήμερα να αναζητηθεί, γιατί οι Ελληνικές κυβερνήσεις από
το 2010 και μετά, όχι μόνο δεν κατάφεραν να διαχειρισθούν ένα τόσο περίπλοκο και
σύνθετο πρόγραμμα, απόλυτα απαραίτητο για την αμυντική θωράκιση της Πατρίδας
μας, αλλά ενέπλεξαν την χώρα σε δικαστικές και οικονομικές περιπέτειες, ίσως από
επιπολαιότητα, ίσως από άγνοια των πραγματικών αναγκών της εξαιρετικά μεγάλης
θαλάσσιας επικράτειας της Ελλάδος, ίσως από άλλους λόγους που μας είναι
άγνωστοι. Πάντως, το καλοκαίρι του 2010, η Ελληνική κυβέρνηση ψήφισε το νόμο
3885/2010 με τον οποίον – μεταξύ άλλων – εξουσιοδοτούσε τον τότε υπουργό
Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Βενιζέλο να υπογράψει επέκταση της αρχικής Σύμβασης
προμήθειας των τεσσάρων (4) υποβρυχίων Τύπου 214 (Παπανικολής, Πιπίνος,
Ματρώζος και Κατσώνης). Η νέα Σύμβαση αφορούσε την προμήθεια άλλων δύο (2)
υποβρυχίων Τύπου 214, όμοιων με τα προαναφερθέντα και προέβλεπε τμηματικές
πληρωμές στους νέους ιδιοκτήτες των Ελληνικών Ναυπηγείων Σκαραμαγκά που
εκπροσωπούσε ο Λιβανέζος επιχειρηματίας Ίσκαντερ Σάφα, μέχρι και το 2018.
Λίγους μήνες όμως, μετά την λήψη της αρχικής πληρωμής της καταβολής, δηλαδή
του ποσού των 320 εκατομμυρίων ευρώ, η διοίκηση των Ναυπηγείων σταμάτησε την
οποιαδήποτε δραστηριότητα στις εγκαταστάσεις του Σκαραμαγκά, έκλεισε τα
γραφεία των Ναυπηγείων και απήλθε εκτός Ελλάδος , χωρίς να μας είναι γνωστοί οι
λόγοι της αποχώρησής της και ο τόπος της μετεγκατάστασής της!
Οσονούπω, θεωρούμε πως υπήρξε πραγματικά άθλια η εικόνα των τεσσάρων
πανάκριβων πολεμικών πλοίων, σημερινής αξίας 3 δισεκατομμυρίων ευρώ, τα
οποία ήταν εγκαταλελειμμένα επί μακρόν διάστημα στην κακή τους τύχη, στα γυμνά
κρηπιδώματα του Σκαραμαγκά. Αυτό και μόνο το γεγονός υπονόμευσε την Ασφάλεια
της Ελλάδος και αποτέλεσε το σκάνδαλο των σκανδάλων, που πρέπει να διερευνηθεί
από τη νέα κυβέρνηση.
Θα θυμίσουμε πως ο ΣΥΡΙΖΑ ως Αξιωματική αντιπολίτευση είχε καταθέσει
στη Βουλή, πρόταση για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής σχετικά για τα
υποβρύχια και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Μια πρόταση που η τότε κυβέρνηση
Σαμαρά – Βενιζέλου την τοποθέτησε στο αρχείο. Επίσης, θα θυμίσουμε πως έκλεισε
την ομιλία του ο Υπουργός ΥΕΘΑ εκείνης της Μνημονιακής κυβερνήσεως,
Δημήτρης Αβραμόπουλος και ο οποίος συντασσόταν με την απόφαση της υπόλοιπης
δικομματικής κυβέρνησης για τη μη διερεύνηση ευθυνών της πολύκροτης αυτής
υπόθεσης Εθνικής μειοδοσίας: «Γι’ αυτόν τον λόγο, αγαπητοί συνάδελφοι, πιστεύω
ότι η κατάθεση της πρότασης για τη συγκρότηση Εξεταστικής Επιτροπής, τούτη
την ώρα, δεν γίνεται πραγματικά για να βοηθήσει και γι’ αυτό η παράταξη μας και
η κυβέρνηση δεν πρόκειται να την στηρίξει».
Θα περιμένουμε λοιπόν, η σημερινή κυβέρνηση και ο ΥΕΘΑ Πάνος
Καμμένος, να ασχοληθούν επιμελώς με αυτήν την πράξη της Εσχάτης Προδοσίας,
από τη στιγμή που η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου υπονόμευσε την Εθνική Άμυνα
της χώρας και την Ασφάλεια του Ελληνικού λαού. Θα πρέπει κάποια στιγμή να
λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι των κυβερνήσεων Παπανδρέου, Παπαδήμου και Σαμαρά!
Ήταν προεκλογική τους δέσμευση και πρέπει να τηρηθεί!!!
Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής «Ελλήνων Πολιτείας»
egerssi@otenet.gr
www.apostoloupanos.gr
Ιανουαρίου 2015,
Μετά το εκλογικό αποτέλεσμα της Κυριακής της 25ης
σχηματίστηκε κυβέρνηση με τον ΣΥΡΙΖΑ και τους “Ανεξάρτητους Έλληνες”.
Έμελλε λοιπόν στον Πάνο Καμμένο, Πρόεδρο των ΑΝ.ΕΛ. να αναλάβει το
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας σε μια πολύ θλιβερή ημέρα για τις Ένοπλες Δυνάμεις της
Πατρίδας μας. Η οποία θρηνεί δυο υπερασπιστές της. Τους σμηναγούς Παναγιώτη
Λάσκαρη και Αθανάσιο Ζάγκα που έχασαν τη ζωή τους στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας,
όταν κατά τη διάρκεια άσκησης του ΝΑΤΟ, συνετρίβη το διθέσιο ελληνικό F-16.
Κρατούμε και οφείλουμε να επισημάνουμε από την τελετή παράδοσης του
Υπουργείου στον Πάνο Καμμένο, το παρακάτω απόσπασμα από όσα είπε ο
Πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ.: «...Με σεβασμό στους πεσόντες ήρωες και προσευχόμενοι
στην “Υπερμάχω Στρατηγώ” στους προστάτες των Ενόπλων Δυνάμεων και
υποκλινόμενοι στις Σημαίες των Όπλων θα συνεχίσουμε. Θέλω να σας
διαβεβαιώσω ότι θα κάνουμε τα πάντα για να διευκολύνουμε το έργο σας για
την προάσπιση της εδαφικής ακεραιότητας...».
Άλλωστε, η θωράκιση της Άμυνας της Πατρίδος μας είναι υποχρέωση της
εκάστοτε κυβερνήσεως προς τη χώρα και το λαό της! Δυστυχώς όμως, αυτή την
υποχρέωση δεν θα έλεγα πως αισθάνθηκε ως αναγκαία η δικομματική Μνημονιακή
κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου. Δεν αισθάνθηκε ποτέ τις τεράστιες ευθύνες της
απέναντι στον Ελληνικό λαό, μη αντιλαμβανόμενη επιπρόσθετα τις ραγδαίες
εξελίξεις στη «γειτονιά» μας, εγκλωβισμένη στη δύνη των Μνημονίων και της
απόλυτης υποταγής της στην πολιτική της ΕΕ.
Και προφανώς πως ήταν δυνατόν να πράξει τα δέοντα, από τη στιγμή που το
πλέον αμφιλεγόμενο πολιτικό πρόσωπο, μετείχε αυτής της κυβερνήσεως; Ήταν
δυνατόν ο Αντώνης Σαμαράς να βάλει τα χεράκια του και να βγάλει τα ματάκια του;
Ήταν δυνατόν να διερευνήσει τις πολιτικές αλλά και τις ποινικές ευθύνες του
Ευάγγελου Βενιζέλου για το σκάνδαλο Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, από τη στιγμή που
ήταν το στήριγμα επί δυόμιση χρόνια της Πρωθυπουργίας του;
Έτσι, θα πρέπει σήμερα να αναζητηθεί, γιατί οι Ελληνικές κυβερνήσεις από
το 2010 και μετά, όχι μόνο δεν κατάφεραν να διαχειρισθούν ένα τόσο περίπλοκο και
σύνθετο πρόγραμμα, απόλυτα απαραίτητο για την αμυντική θωράκιση της Πατρίδας
μας, αλλά ενέπλεξαν την χώρα σε δικαστικές και οικονομικές περιπέτειες, ίσως από
επιπολαιότητα, ίσως από άγνοια των πραγματικών αναγκών της εξαιρετικά μεγάλης
θαλάσσιας επικράτειας της Ελλάδος, ίσως από άλλους λόγους που μας είναι
άγνωστοι. Πάντως, το καλοκαίρι του 2010, η Ελληνική κυβέρνηση ψήφισε το νόμο
3885/2010 με τον οποίον – μεταξύ άλλων – εξουσιοδοτούσε τον τότε υπουργό
Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Βενιζέλο να υπογράψει επέκταση της αρχικής Σύμβασης
προμήθειας των τεσσάρων (4) υποβρυχίων Τύπου 214 (Παπανικολής, Πιπίνος,
Ματρώζος και Κατσώνης). Η νέα Σύμβαση αφορούσε την προμήθεια άλλων δύο (2)
υποβρυχίων Τύπου 214, όμοιων με τα προαναφερθέντα και προέβλεπε τμηματικές
πληρωμές στους νέους ιδιοκτήτες των Ελληνικών Ναυπηγείων Σκαραμαγκά που
εκπροσωπούσε ο Λιβανέζος επιχειρηματίας Ίσκαντερ Σάφα, μέχρι και το 2018.
Λίγους μήνες όμως, μετά την λήψη της αρχικής πληρωμής της καταβολής, δηλαδή
του ποσού των 320 εκατομμυρίων ευρώ, η διοίκηση των Ναυπηγείων σταμάτησε την
οποιαδήποτε δραστηριότητα στις εγκαταστάσεις του Σκαραμαγκά, έκλεισε τα
γραφεία των Ναυπηγείων και απήλθε εκτός Ελλάδος , χωρίς να μας είναι γνωστοί οι
λόγοι της αποχώρησής της και ο τόπος της μετεγκατάστασής της!
Οσονούπω, θεωρούμε πως υπήρξε πραγματικά άθλια η εικόνα των τεσσάρων
πανάκριβων πολεμικών πλοίων, σημερινής αξίας 3 δισεκατομμυρίων ευρώ, τα
οποία ήταν εγκαταλελειμμένα επί μακρόν διάστημα στην κακή τους τύχη, στα γυμνά
κρηπιδώματα του Σκαραμαγκά. Αυτό και μόνο το γεγονός υπονόμευσε την Ασφάλεια
της Ελλάδος και αποτέλεσε το σκάνδαλο των σκανδάλων, που πρέπει να διερευνηθεί
από τη νέα κυβέρνηση.
Θα θυμίσουμε πως ο ΣΥΡΙΖΑ ως Αξιωματική αντιπολίτευση είχε καταθέσει
στη Βουλή, πρόταση για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής σχετικά για τα
υποβρύχια και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Μια πρόταση που η τότε κυβέρνηση
Σαμαρά – Βενιζέλου την τοποθέτησε στο αρχείο. Επίσης, θα θυμίσουμε πως έκλεισε
την ομιλία του ο Υπουργός ΥΕΘΑ εκείνης της Μνημονιακής κυβερνήσεως,
Δημήτρης Αβραμόπουλος και ο οποίος συντασσόταν με την απόφαση της υπόλοιπης
δικομματικής κυβέρνησης για τη μη διερεύνηση ευθυνών της πολύκροτης αυτής
υπόθεσης Εθνικής μειοδοσίας: «Γι’ αυτόν τον λόγο, αγαπητοί συνάδελφοι, πιστεύω
ότι η κατάθεση της πρότασης για τη συγκρότηση Εξεταστικής Επιτροπής, τούτη
την ώρα, δεν γίνεται πραγματικά για να βοηθήσει και γι’ αυτό η παράταξη μας και
η κυβέρνηση δεν πρόκειται να την στηρίξει».
Θα περιμένουμε λοιπόν, η σημερινή κυβέρνηση και ο ΥΕΘΑ Πάνος
Καμμένος, να ασχοληθούν επιμελώς με αυτήν την πράξη της Εσχάτης Προδοσίας,
από τη στιγμή που η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου υπονόμευσε την Εθνική Άμυνα
της χώρας και την Ασφάλεια του Ελληνικού λαού. Θα πρέπει κάποια στιγμή να
λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι των κυβερνήσεων Παπανδρέου, Παπαδήμου και Σαμαρά!
Ήταν προεκλογική τους δέσμευση και πρέπει να τηρηθεί!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου