Μια απο τις ειδήσεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αλλά χωρίς προβολή απο τα δημοφιλή ΜΜΕ είναι η είδηση που αλίευσα πριν λίγο απο το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Associated press και λέει πως η Κίνα ανοίγει το πρώτο Κινεζικό εργοστάσιο παραγωγής Αυτοκινήτων στην Ευρώπη!!!
Η είδηση ειναι η παρακάτω:
CHINA ARRIVES: Great Wall Motors launched operations in Bulgaria on Tuesday, becoming the first Chinese automaker to assemble cars in the European Union.
ROAD AHEAD: Great Wall officials said the aim is to gradually expand into other European markets. Since Bulgaria is a member of the European Union, the project provides Great Wall with access to other EU countries at zero tariff levels.
REVIVAL: In many countries across eastern Europe, governments have built active relations with China reviving ties that were forged in the Communist era.
The Associated Press
Το εντυπωσιακό στην παραπάνω είδηση είναι οτι μέσω της πλαγιάς οδού δείχνει τα σχέδια της Γερμανίας και των υπολοίπων ισχυρών οικονομικά κρατών για την Ελλάδα και το γιατί, ενώ εν γνώση τους η ύφεση θα γίνει δυσβάσταχτη με τις νέες βάρβαρες περικοπές στους μισθούς προκαλώντας την επιβράδυνση στην αποπληρωμή των χρεών, επιμένουν προκαλώντας την απορία όλων των οικονομολόγων κάνοντας τους να μιλάνε για παράνοικο σπιράλ οικονομικού θανάτου.
Κι'ομως...Το σχέδιο ήταν και παραμένει η εξεύρεση χαμηλού εργατικού κόστους στα επίπεδα της Κίνας/Ινδίας ώστε τα προϊόντα των "εταίρων"να μπορούν να γίνουν ανταγωνιστικά στις χώρες που με σχεδόν μηδενικό κόστος η για ένα πιάτο ρύζι, έρχονται στην πόρτα των ισχυρών ευρωπαϊκών κρατών και κουνάνε προκλητικά φθηνά την πραμάτεια τους!
Ένα Κινεζικό αυτοκίνητο, κατασκευασμένο στην Βουλγαρία είναι ο εφιάλτης της Γερμανίας, αφού το κόστος παραγωγής συνδυασμένο με την εκμηδένιση της απόστασης το κάνει ασυναγώνιστο και έτσι η Γερμανία δημιουργεί την Ειδική Οικονομική Ζώνη στην Ελλάδα ώστε με το αντίστοιχο πιάτο ρύζι, η μάλλον το πιάτο φασολάδα, να παράγει στην Ελλάδα προϊόντα ιδιαιτέρα χαμηλού οικονομικού κόστους με σκοπό τον ανταγωνισμό στον επεκτατισμο των εμπορικών σχεδίων τις Κίνας.
Κάτι το οποίο λέει σε συνέντευξη του ο Keneth Roggof ,που μιλώντας σε δημοσιογράφο του spiegel σχετικά με τους μισθούς στον νότο της Ευρώπης επισημαίνει:" θα πρέπει επίσης να μειώσουν τους μισθούς σε ορισμένες βιομηχανίες για να συμβαδίσουν με τον ανταγωνισμό από τις αναδυόμενες οικονομίες όπως η Κίνα, η Ινδία ή η Βραζιλία."
(ολοκληρη η συνεντευξη εδω:http://eleytheriahthanatos.blogspot.com/2012/02/keneth-rpgoff-spiegel.html)
Αυτό και μονό ως παράδειγμα επιβεβαιώνει τον κανόνα που λέει οτι, όταν παλεύουν τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια...
Μια απο τις ειδήσεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αλλά χωρίς προβολή απο τα δημοφιλή ΜΜΕ είναι η είδηση που αλίευσα πριν λίγο απο το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Associated press και λέει πως η Κίνα ανοίγει το πρώτο Κινεζικό εργοστάσιο παραγωγής Αυτοκινήτων στην Ευρώπη!!!
Η είδηση ειναι η παρακάτω:
CHINA ARRIVES: Great Wall Motors launched operations in Bulgaria on Tuesday, becoming the first Chinese automaker to assemble cars in the European Union.
ROAD AHEAD: Great Wall officials said the aim is to gradually expand into other European markets. Since Bulgaria is a member of the European Union, the project provides Great Wall with access to other EU countries at zero tariff levels.
REVIVAL: In many countries across eastern Europe, governments have built active relations with China reviving ties that were forged in the Communist era.
The Associated Press
Το εντυπωσιακό στην παραπάνω είδηση είναι οτι μέσω της πλαγιάς οδού δείχνει τα σχέδια της Γερμανίας και των υπολοίπων ισχυρών οικονομικά κρατών για την Ελλάδα και το γιατί, ενώ εν γνώση τους η ύφεση θα γίνει δυσβάσταχτη με τις νέες βάρβαρες περικοπές στους μισθούς προκαλώντας την επιβράδυνση στην αποπληρωμή των χρεών, επιμένουν προκαλώντας την απορία όλων των οικονομολόγων κάνοντας τους να μιλάνε για παράνοικο σπιράλ οικονομικού θανάτου.
Κι'ομως...Το σχέδιο ήταν και παραμένει η εξεύρεση χαμηλού εργατικού κόστους στα επίπεδα της Κίνας/Ινδίας ώστε τα προϊόντα των "εταίρων"να μπορούν να γίνουν ανταγωνιστικά στις χώρες που με σχεδόν μηδενικό κόστος η για ένα πιάτο ρύζι, έρχονται στην πόρτα των ισχυρών ευρωπαϊκών κρατών και κουνάνε προκλητικά φθηνά την πραμάτεια τους!
Ένα Κινεζικό αυτοκίνητο, κατασκευασμένο στην Βουλγαρία είναι ο εφιάλτης της Γερμανίας, αφού το κόστος παραγωγής συνδυασμένο με την εκμηδένιση της απόστασης το κάνει ασυναγώνιστο και έτσι η Γερμανία δημιουργεί την Ειδική Οικονομική Ζώνη στην Ελλάδα ώστε με το αντίστοιχο πιάτο ρύζι, η μάλλον το πιάτο φασολάδα, να παράγει στην Ελλάδα προϊόντα ιδιαιτέρα χαμηλού οικονομικού κόστους με σκοπό τον ανταγωνισμό στον επεκτατισμο των εμπορικών σχεδίων τις Κίνας.
Κάτι το οποίο λέει σε συνέντευξη του ο Keneth Roggof ,που μιλώντας σε δημοσιογράφο του spiegel σχετικά με τους μισθούς στον νότο της Ευρώπης επισημαίνει:" θα πρέπει επίσης να μειώσουν τους μισθούς σε ορισμένες βιομηχανίες για να συμβαδίσουν με τον ανταγωνισμό από τις αναδυόμενες οικονομίες όπως η Κίνα, η Ινδία ή η Βραζιλία."
(ολοκληρη η συνεντευξη εδω:http://eleytheriahthanatos.blogspot.com/2012/02/keneth-rpgoff-spiegel.html)
Αυτό και μονό ως παράδειγμα επιβεβαιώνει τον κανόνα που λέει οτι, όταν παλεύουν τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου