PS WEB SOLUTION ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΡΕΕΕΕ!!!!!: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Share This To YourBlog.biz



ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΊ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟΙ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΈΛΛΗΝΕΣ


Η Ελπίδα γεννήθηκε  σήμερα το πρωί με το όνομα "ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ". Ο αγωνιστής πατριώτης, βουλευτής Πάνος Καμένος ανακοίνωσε το όνομα του κόμματος, που είναι η Ελπίδα για την απελευθέρωση της πατρίδας!!



Πανο όλοι οι ελεύθεροι πολιορκημένοι είμαστε μαζί σου!!!






Η διακήρυξη του κόμματος 
anexartitoi



ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΊ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟΙ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΈΛΛΗΝΕΣ


Η Ελπίδα γεννήθηκε  σήμερα το πρωί με το όνομα "ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ". Ο αγωνιστής πατριώτης, βουλευτής Πάνος Καμένος ανακοίνωσε το όνομα του κόμματος, που είναι η Ελπίδα για την απελευθέρωση της πατρίδας!!



Πανο όλοι οι ελεύθεροι πολιορκημένοι είμαστε μαζί σου!!!






Η διακήρυξη του κόμματος 
anexartitoi

9 σχόλια:

  1. ειμαι ενας απλος ελληνας φωρτηγαντζης με δυο παιδια που σπουδαζουν ειμαι καταχρεωμενος στης τραπεζες και την εφορια χωρις ελπιδα σωτηριας.ειμαι ελευθερος επαγκελματιας απο το 80 και δεν χρωσταγα ουτε δραχμη μεχρι πριν απο τρια χρωνια. τωρα καταστρεφωμαι μερα με την μερα και περιμενω να ερθουν να μου παρουν το σπιτι .τους περιμενω με την καραμπινα βεβαια .αλλα τι να το κανεις ειμαι τελιωμενος.γιαυτο καθε ανακοινωση σαν και αυτη του ΠΑΝΟΥ μου δινει ελπειδες ...ειμαι ελληνας αριστερος.οπιαδηποτε πατριοτηκη ενεργεια ειναι καλοδεχουμενη ευχωμαι να πετηχη το καλιτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αδερφέ μου Πάνο, μέσα στην καταχνιά της εποχής που ζούμε και την ομαδική κατάθλιψη, μπλόγκς σαν το δικό σου μόνο ελπίδα μαζί με το φώς που προσφέρεις δημόσια, μπορούν να μας τονώσουν και να μας εγείρουν. Προχώρα αητέ της λεβεντομάνας, κράτα την ψυχή σου ελεύθερη και να είσαι σίγουρος οτι εκφράζεις και όλους εμάς που προσβλέπουμε στην απελευθέρωση της πατρίδας απο κάθε τυραννία που μας επέβαλλαν οι εχθροί της για να την σκυλεύσουν και να τη διαμοιράσουν. Εμείς θα είμαστε εδώ να σε διαβάζουμε και να πέρνουμε ελπίδα απο τα γραπτά σου. Νάσαι πάντα καλά αδερφέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχει χρονια να φανη ΠΑΤΡΙΟΤΗΣ σ αυτον τον ερμο τοπο .
    Η ελπιδα ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ μαζι σου ΠΑΝΟ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραια η διακηρυξη,του νεου κοματος,και πολυ σωστα αυτα που αυτη πρεσβεβει.Απο την αλλη ομως,οταν και αν γινουν εκλογες,το διπολο πασοκ-νδ θα ειναι πλοιοψηφεια με οτι αυτο συνεπαγεται. Στηριζοντας τον Πανο Καμενο το πολυ να του δωσουμε ενα 3-4% βαζοντας τον στη βουλη. Προσωπικη μου εκτιμιση ειναι οτι πρεπει να ενωθουν ΟΛΑ τα αντιμνημονιακα κοματα(ΚΚΕ,ΣΥΡΙΖΑ,ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ,κοματα εξοκ/τικης αριστερας κτλ.)με σκοπο την αμεση διακυβερνηση του κρατους. Η ισχυς εν την ενωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΗ ΔΩΔΕΚΆΝΗΣΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ.ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΘΛΗΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΡΗΘΕΙ ΜΕ ΔΥΟ ΧΡΥΣΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ ΣΤΟ ΠΕΡΟΥ ΤΟ 2011.Η ΝΔ ΕΚΟΨΕ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ..ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΥΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ 300 ΣΤΙΒΑΓΜΕΝΟΙ ΘΕΑΤΕΣ..
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΩΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα,να είστε περήφανος για τον αθλητή γιο σας και να κάνει σύντομα ολη την χώρα περήφανη! Όσων αφορά για το πρόγραμμα,τι θα λέγατε μέσω της μεγάλης ευκαιρίας που δίνεται σε όλους μας για την συνδιαμορφωση του προγράμματος να στείλετε τις προτάσεις σας εδώ: program@anexartitoiellines.gr Απευθείας στον επίσημο ηλεκτρονικό κομματικό χώρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειμαι 28 χρονων και ειδη η νεολαια μας εχει ενα μελλον στο οποιο σε λιγο θα ειναι με αιμα βαμενο,παρτε το χαμπαρι ολοι σας,παμε ολα για ολα,πιο πατο η νεοι δεν παμε,δεν μπορουμε να εκπληρωσουμε κανενα ονειρο μας.ειμαι αντινεοταξιτης,αυτο με τραβηξε σε σενα Πανο,δεν μου αρεσε καθολου αυτα που ακουσα για τον Στεριωτη,η κινησης σου Πανο ειναι πολυ λεπτες και υπευθηνες,δεν απειλουμε σαν νεολαια.προειδοποιουμε θα πεσει πολυ αιμα,μη μας πουλησεις και εσυ...Η ΕΛΛΑΣ ΣΗΜΕΝΕΙ ΦΩΣ,ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ..ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή